Bir tarafta ilerleyen maddelerde Müşteri olarak anılacak olan gerçek ve/veya tüzel kişi ve bir tarafta ilerleyen maddelerde Öğretmenevi olarak anılacak olan adres Fethiye Öğretmenevi-Karaçulha Mahallesi Burak (BUCAK) Caddesi No 10/1 Fethiye Muğla; ilerleyen maddelerde Taraflar olarak anılacak olan bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli konaklama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların taraflar için bağlayıcı (kati) olduğunu, http://fethiyeogretmenevi.com.tr internet sayfasında yer aldığını, müşteri tarafından değiştirilmeyeceğini göz önünde bulundurarak, işbu sözleşmeyi aşağıdakiler çerçevesinde akdetmiş bulunmaktadırlar:
1.SÖZLEŞME KONUSU1.1. İşbu sözleşme uyarınca Öğretmenevi, Müşterinin talebi üzerine Öğretmenevinde konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ilerde ‘Hizmet’ olarak anılacak).
Bir tarafta ilerleyen maddelerde Müşteri olarak anılacak olan gerçek ve/veya tüzel kişi ve bir tarafta ilerleyen maddelerde Öğretmenevi olarak anılacak olan adres Fethiye Öğretmenevi-{ogr_adres}; ilerleyen maddelerde Taraflar olarak anılacak olan bu taraflar; işbu sözleşmenin resmi bir teklif olduğunu, ücretli konaklama hizmetinin sunulması için tüm şartları içerdiğini, aşağıda belirtilen tüm şartların taraflar için bağlayıcı (kati) olduğunu, http://fethiyeogretmenevi.com.tr internet sayfasında yer aldığını, müşteri tarafından değiştirilmeyeceğini göz önünde bulundurarak, işbu sözleşmeyi aşağıdakiler çerçevesinde akdetmiş bulunmaktadırlar:
SÖZLEŞME KONUSU1.1. İşbu sözleşme uyarınca Öğretmenevi, Müşterinin talebi üzerine Öğretmenevinde konaklama hizmetini sunmakla yükümlüdür (ilerde ‘Hizmet’ olarak anılacak).
1.2. İşbu sözleşmenin imzalanmasıyla birlikte Müşteri; Öğretmenevinde konaklama kuralları, rezervasyon kuralları ve tarifeleri hakkında bilgilendirildiğini teyit edecektir.
1.3. İşbu sözleşme akdedildiği andan itibaren Öğretmenevi, Müşterinin talebini teyit edecektir.
2. KONAKLAMA REZERVASYONUNUN ŞEKLİ2.1. Müşteri rezervasyonu fethiyeogretmenevi.com.tr internet sayfasındaki rezervasyon formunun doldurulması yoluyla gerçekleştirilebilir.
Bu şekilde yapılan satışta beyan sorumluluğu müşteriye ait olup konaklama sırasında beyanı istapla mükelleftir. Çocuk seçimi sadece 3-6 yaş için geçerlidir. 6 yaşından daha büyük çocuklardan tam ücret alınmakta olup örneğin 7 yaşındaki çocuğu için çocuk seçimi yaparak yapılan alım geçerli değildir. konaklama sırasında ek ücret talep edilecektir. örneğin öğretmen olarak satın alan kişi kimliğini doğrulayama ise sivil olarak işlem yapılarak ek ücret talep edilir. ya da rezervasyon iptal edilir.
2.2. Müşteri rezervasyon talebini fesih etmek veya herhangi bir değişiklik yapmak istediği durumda 05455737030 telefon numarasına SMS atarak başvurabilir veya fethiyeogretmenevi@gmail.com e-mail adresine e-mail göndererek rezervasyon iptal talebini veya değişiklik yapılmak istenen tarihi belirterek değişiklik talebinde bulunabilir.
2.3. Rezervasyon değişikliği (kişi sayısı, oda tipi) değişiklik, talep edildiği günün şartlarına uygun kota fiyatlarından yapılacaktır.
2.4. Çocuklar için indirim ebeveynleriyle aynı odada kalmaları halinde uygulanacaktır. Rezervasyon kaydı sırasında, Müşteri tarafından bildirilen çocuğun yaşı dikkate alınacaktır. Çocuğun yaşının Rezervasyon kaydı sırasında yetkili şahıs tarafından talep edildiği kimlikte belirtilen yaştan farklı olduğu tespit edildiği halde rezervasyonda gereken değişiklikler yapılıp bundan doğacak ücret farkını Müşteri karşılayacaktır.
3.ÖDEME ŞEKLİ
3.1. Müşteri, Online rezervasyon sistemi aracığıyla kredi kartıyla yapılan ödemeler sırasında kendi kredi kartı bilgilerini sisteme girecektir.
3.2.1 Müşteri rezervasyon ödemesini kredi kartı ile tek çekim yapabilecektir.
3.2.2 Havale yoluyla yapılan rezervasyonların havale ile ödemesi gün içersinde gerçekleşmez ise rezervasyon yapılan aynı gün iptal edilir. kurumumuz iban numarası halkbank fethiye öğretmenevi ve akşam sanat okulu adında TR19 0001 2009 2620 0010 2605 70
3.3. Öğretmenevi, kredi kartı bilgilerinin ve bilgilerin sunulduğu sistemin, bilgilerin herhangi durumda ve herhangi şekilde görünmesini veya kopyalanmasını engelleyen özel bir güvenlik sisteminin koruması altında olduğunu kabul ve beyan eder. Öğretmenevi, aynı zamanda, zarar verici programlar ve Müşterinin bilgisayarından kaynaklanan buna benzer program sistemleri ve müşterinin dikkatsizliği sebebiyle, bilgi, belge ve sırların üçüncü şahıslar tarafından öğrenilmesi dolayısı ile meydana gelen zararı karşılamayacak ve bundan hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır.
3.4. Müşteri faturayı Öğretmenevinde teslim alacaktır.
4.ÖDEMENİN İADE ŞEKLİ
4.1. Konaklama tarihinden 5 gün öncesine kadar konaklama rezervasyonlarını iptal ettirenlere peşin yatırdıkları ücretin tamamı iade edilir. Rezervasyonlarını konaklama tarihine 5 günden daha az süre kalınan dönem içinde iptal ettirenlere ise peşin yatırdıkları ücret % 20 kesinti yapılmak suretiyle iade edilir.
4.2. Rezervasyon kaydı sırasında, kredi kartıyla yapılan ödemelerde geri ödeme, ödemenin yapıldığı kredi kartına geri yatırma işlemi yapmak suretiyle yada Müşterinin ibraz edeceği banka hesabına EFT/Havale yöntemi ile yapılacaktır.
4.3 Konaklama, belirtilen çıkış tarihinden önce sonlandırılmak istendiğinde; en geç saat 10.30'a kadar kuruma bilgi vermek kaydıyla peşin alınan konaklama ücretinin konaklanmayacak günlere ait kısmı % 20 kesintili olarak iade edilir.
4.4 İade işlemlerinden doğacak havale eft vb masraflar kesildikten sonra kalan tutar iade edilecektir.
5.KONAKLAMA ŞEKLİ
5.1. Giriş sırasında Müşterinin yaşı ve kimliği, çift ise evlilik cüzdanı ve Kamu görevlisi olup olmadığı kontrol edilecektir. Müşterinin yanlış bilgi vermesinden dolayı yapılan harcamaları Müşteri karşılayacaktır.
5.2. Kamu çalışanı ve kamu çalışanı yakınları ile emekliler personel kimlik kartı, öğretmen kimlik kartı, emekli tanıtım kartı veya kamu çalışanı olduklarını belgeleyen görev yeri belgesi ibraz etmek suretiyle konaklama hizmetinden indirimli faydalanırlar. Kamu çalışanı yakınları da durumlarını belgelemek zorundadır. Online olarak oda alanlardan alırken beyan ettikleri çocuk sayısı, kişi sayısı, kamu olup olmadığı vs gibi tüm beyanları doğrulaması istenecektir. aksi durumlarda ya ek ücret talep edilir ya da rezervasyonu iptal edilerek, ödenen ücretinin yüzde 20 si kesilerek kalanı iade edilir.
5.3. Konaklama ünitesinde kalma süresi en fazla 15 gündür.
5.2. Müşteri, Öğretmenevine vardığı saat kaç olursa olsun, Öğretmenevine giriş günü en erken saat 14.00 itibari ile odaya yerleşeceğini ve Öğretmenevinden çıkacağı saat kaç olursa olsun en geç saat 10.30’da odadan çıkış yapacağını, odadan çıkış yaptıktan sonra kendisine verilecek ek hizmetin bedelini ödeyeceğini kabul edecektir.
5.3. Rezervasyon kayıt esnasında konaklama ücretinin tamamı alınacaktır.
5.4. Evcil hayvanlar Öğretmenevi tarafından kabul edilmeyecektir.
5.5. Tesise ateşli silah, kesici, delici, patlayıcı alet sokulması; Tüp, elektrik ocağı gibi yangına sebep olabilecek malzemelerin odaya sokulması; Alkol, uyuşturucu madde kullanımı ve sigara içilmesi; Yüksek sesle konuşulması, gürültü yapılması ve kapıların çarpılması; Genel olarak tesisi ve diğer konaklayanların güvenliğini tehlikeye düşürecek şeyler ile Kanun ve yönetmeliklere aykırı davranışlarda bulunmak kesinlikle YASAKTIR.
5.6 Müşterinin Öğretmenevine yerleştikten sonra Öğretmenevinin konaklama taahhütlerini yerine getirmemesi dışında bir sebepten dolayı hizmetten vazgeçmesi durumunda yapılan ödeme geri iade edilmeyecektir.
6.1. Müşteriye kalitesiz hizmet sunulduğu durumda müşteri, şikâyetini yazılı şekilde konakladığı esnada Öğretmenevi temsilcisine bildirecektir. Aksi takdirde Öğretmenevi tarafından sunulan hizmet kusursuz ve zamanında sunulmuş sayılacaktır.
6.2. Müşterinin, sözleşmenin herhangi bir maddesini ihlal etmesi durumunda Müşteri, yapmış olduğu ihlal sonucu Öğretmenevinin uğradığı her türlü zararı karşılamayı kabul ve taahhüt eder.
6.3. Misafir, Öğretmenevi düzenini bozacak hal ve tavırlarda bulunması halinde, Öğretmenevi misafirin ücret iadesi yapılmadan Öğretmenevini terk etmesini isteme hakkına sahiptir.
6.4. Tesiste konaklayan misafirlerimizin dışarıdan gelen ziyaretçileri odalara alınmayacaktır.
6.5. Kıymetli evrak, para vb. değerli eşyaların kaybolmasından öğretmenevi ve personeli sorumlu değildir. Tüm sorumluluk eşya sahibindedir.
6.6. Kurallara uymama ve tesisi terk etmeme konusunda ısrarcı olanlar Emniyet Müdürlüğüne bildirilerek haklarında yasal işlem başlatılır.
7. DİĞER HÜKÜMLER
7.1. Olumsuz hava şartları, grev-lokavt, terör, askeri harekât, sel, yangın vs. Bu tür durumların meydana gelmesi durumunda Öğretmenevi, hizmet vermeye devam etmeyebilir. Bu durumda rezervasyonu olup ödeme yapmış olan misafirlere ödemeleri iade edilir.
7.2. Milli Eğitim Bakanlığının yapacağı toplantı seminer ve diğer organizasyonları nedeniyle yapılan rezervasyonun iptali hakkına sahiptir.
7.2. İşbu sözleşme uyarınca doğacak ihtilafların çözülmesi gerektiğinde yetkili mahkeme Fethiye mahkemeleridir.